Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~virusxt | użytkownik

imię i nazwiskoŁukasz Salamon adresŻagań zarejestrowany29.05.2007 @21:21:31 ostatnio na stronie01.05.2016 @21:29:12



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty258 komentarze2123 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~siadkarz92    18.09.2008 @19:58:21
warto było pójść na ten koncert zwłaszcza, że bilety były za darmo:D
_______
Zapraszam do oglądania i komentowania moich zdjęć!
~mirazm    14.09.2008 @08:40:04
no chyba, że tak :P
Pozdrawiam
_______
Gdyby tak można sfotografować nasze sny!
~monikita    11.09.2008 @22:30:34
no tak... nie można mieć wszytskiego
PS. musisz zrobić 3cie podejście hehe co by wszystko mieć na jednej focie
Pozdrawiam
~monikita    11.09.2008 @22:25:13
myśłałam o takiej postaci, ktora szykuje si,ę do startu wiesz, zeby łapki i łebek było widać
~pasjafota    09.09.2008 @21:42:29
masz rację, dlatego z 100 wybieram np. 2
_______
Cała radosc życia w tworzeniu.
TWORZYC- TO ZABIC ŚMIERC!
~pasjafota    09.09.2008 @16:03:32
zresztą po moich pracach widac, że jestem amatorem... no a Twoje to są super i ustawienia i kolorki i ostrośc, ale masz też lepszy sprzeęt niż ja .......... ja nie powiem czym robie zdjęcia!!!
_______
Cała radosc życia w tworzeniu.
TWORZYC- TO ZABIC ŚMIERC!
~pasjafota    09.09.2008 @15:58:37
mój też nie robie zdjęcia bo lubie
_______
Cała radosc życia w tworzeniu.
TWORZYC- TO ZABIC ŚMIERC!
~pasjafota    08.09.2008 @21:50:12
hehe na takie imprezy zabiera sie aparat!!! bardzo ciężko było zrobic zdjęcie w ruchu, zrobiłam chyba 120, wybrałam może trzy cztery, no nie może więcej... pozdro... szkoda, że fotografa, kolegę po fachu, nie zobaczyłam, było wielu....ooooooooooo bardzo wielu ... pozdro...
_______
Cała radosc życia w tworzeniu.
TWORZYC- TO ZABIC ŚMIERC!
~Krasnal74    08.09.2008 @17:12:20
Rozumiem, to tylko takie moje widzimisię . Faktycznie wyszedłby prawie kwadrat. Ogólnie świetne jest.
~vivren    07.09.2008 @22:18:21
ależ dlaczego? toż to sama słodycz
~musstaffa    06.09.2008 @12:05:47
wielkie dzieki. pozdro
~pasjafota    05.09.2008 @06:46:19
dzięki też racja...
_______
Cała radosc życia w tworzeniu.
TWORZYC- TO ZABIC ŚMIERC!
~pasjafota    04.09.2008 @15:24:55
mam pytanko jak mam np. obciąc tylko dół albo tylko góre zdjęcia...?
próbowałam i niebardzo mi to wyszło...
_______
Cała radosc życia w tworzeniu.
TWORZYC- TO ZABIC ŚMIERC!
~Cabrito    03.09.2008 @20:29:47
hehe, co racja to racja, trzeba o nie dbac moja ma juz dosc zdjec i marudzic zaczyna:P
_______
Jesli nie potrafisz wysilic sie pod praca nad innym komentarzem niz " ","!", "super", "nic ciekawego", "slabe", "wow"- odpusc sobie.
~naon    03.09.2008 @20:28:37
hmm.... rozumiem. Ja wyznaję zasadę że każde zdjęcie powinno być przemyślane, a nie kwestią przypadku. To chyba nie o to tu chodzi. W każdym bądź razie zdjęcie siostry bardzo fajne.
_______
'Nobody expects the Spanish Inquisition' :D
~Cabrito    03.09.2008 @20:27:14
pomeczyla sie nie mrozac oczu, ale czego sie nie robi dla dobrego zdjecia:P
_______
Jesli nie potrafisz wysilic sie pod praca nad innym komentarzem niz " ","!", "super", "nic ciekawego", "slabe", "wow"- odpusc sobie.
~naon    03.09.2008 @20:25:25
wystarczyło ustawić ją w innym miejscu, przy innym świetle
_______
'Nobody expects the Spanish Inquisition' :D
~pasjafota    28.08.2008 @10:18:13
nio teraz na profilu to dopiero widac podobieństwo... w rysach twarzy pozdrawiam
_______
Cała radosc życia w tworzeniu.
TWORZYC- TO ZABIC ŚMIERC!
~pasjafota    28.08.2008 @09:43:53
tyle slicznych kwaitów widze i robie zdjęcia, ale nigdy mi nie wychodzą z taką ostroscia jak u Ciebie... no i to tło pieknie wyczyszczone... ja to zawsze coś spartole!!!
_______
Cała radosc życia w tworzeniu.
TWORZYC- TO ZABIC ŚMIERC!
~Quitis    24.08.2008 @14:32:42
Bardzo dziękuję... są smutne... ale cieszę się , że Ci się podobaja
_______
facebook http://www.facebook.com/quitisland

Miłość silniejsza niż śmierć
Galeria [*] Roberta http://robciach.digart.pl/ http://robciach2.digart.pl/

~pasjafota    16.08.2008 @10:05:47
ostatnio masz bardzo smutne digarty, dobre, ciekawe, ale smutne, refleksyjne... pozdrawiam
_______
Cała radosc życia w tworzeniu.
TWORZYC- TO ZABIC ŚMIERC!
~MarkisaDeLioncourt    06.08.2008 @18:38:42
dorabiane?! W życiu bym sie nie połapała..co prawda zastanowiło mnie to gdzie robione było zdjęcie, bo sądziłam że papiernia... ale tam są sufity (jeszcze :P) haha dobry jesteś trzeba Ci przyznać :D
_______
-To wódka?- słabym głosem zapytała Małgorzata. -Na litość boską, królowo czy ośmieliłbym się nalać damie wódki ?To czysty spirytus. "
~diabolalola    06.08.2008 @15:50:23
_______
O czarnym spojrzeniu i wielkim złudzeniu.O małej duszyczce i dzikim westchnieniu.O zimnym dotyku .... dziewczynka z plastiku...
~helenaxd    02.08.2008 @22:40:37
oby ;p
_______
and one and two and three and four and one and two and three and four!
~pasjafota    02.08.2008 @12:38:24
dzieki
_______
Cała radosc życia w tworzeniu.
TWORZYC- TO ZABIC ŚMIERC!
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 13 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt